|
ランゲージセンター(Language Center)
立教大学ランゲージセンター紀要(The Journal of Rikkyo University Language Center)
35 (2016)


Permalink : http://doi.org/10.14992/00011798
Instilling in Students the Drive to Be a Self-sustaining Learner in an E-learning Class
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
AA11599551_35_04.pdf |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.14992/00011798 |
---|---|
アイテムタイプ | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 英語 |
キーワード |
e-learning, out-of-class learning, autonomous learners, the Learning Style Model by Kolb (1976), a change-of-pace segment |
ページ属性 | P(論文) |
記事種別(日) |
研究論文
|
著者名(英) |
Takeshi Ishikawa
|
雑誌書誌ID |
AA11599551
|
雑誌名 | 立教大学ランゲージセンター紀要 |
雑誌名(英) | The journal of Rikkyo University Language Center |
巻 | 35 |
ページ | 13 - 23 |
発行年 | 2016-01-22 |