|
文学部・文学研究科・キリスト教学研究科(College of Arts/Graduate School of Arts/Graduate School of Christian Studies)
立教大学教育学科研究年報
59 (2015)


Permalink : http://doi.org/10.14992/00012100
小学校国語科における文学教材の指導法に関する考察 : 研究者と現職教師の協働による授業づくりを通して
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
AN00248863_59_06.pdf |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.14992/00012100 |
---|---|
タイトル(英) | A Study of Teaching Methods of Juvenile Literature in Japanese Language Education in Elementary School : Focused on the Development of Elementary School Japanese Language Curriculum by Collaboration of the Researcher and the Teacher |
アイテムタイプ | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
キーワード |
「言語活動の充実」, スイミー, レトリック, 「日常」と「非日常」 |
ページ属性 | P(論文) |
記事種別(日) |
研究論文
|
記事種別(英) |
Article
|
著者名(日) |
渡辺 哲男
|
著者名よみ |
ワタナベ テツオ
|
著者名(英) |
Tetsuo Watanabe
|
雑誌書誌ID |
AN00248863
|
雑誌名 | 立教大学教育学科研究年報 |
巻 | 59 |
ページ | 35 - 57 |
発行年 | 2016-02-28 |