|
異文化コミュニケーション学部・異文化コミュニケーション研究科言語科学専攻(College of Intercultural Communication/Graduate School of Intercultural Communication [Language Science])
日本語教育実践研究(Journal for the Study of Japanese Language Education Practice)
5 (2017)


Permalink : http://doi.org/10.14992/00014821
多様なニーズに対応可能な日本語教員養成プログラムの開発 : 態度変容に関する予備的考察(2)
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
AA12691425_05_02 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.14992/00014821 |
---|---|
タイトル(英) | Developing a Japanese Teacher Training Program for Students with Learning Disabilities : A Preliminary Study on Attitude Changes (2) |
アイテムタイプ | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
キーワード |
日本語教育, 教員養成プログラム, 態度変容, 学習者視点 |
キーワード(英) | Japanese Language Education, Teacher Training Program, Attitude change, Students’ Perspectives |
ページ属性 | P(論文) |
記事種別(日) |
研究論文
|
記事種別(英) |
Research Paper
|
著者名(日) |
池田 伸子
|
著者名よみ |
イケダ ノブコ
|
著者名(英) |
Nobuko Ikeda
|
雑誌書誌ID |
AA12691425
|
雑誌名 | 日本語教育実践研究 |
雑誌名(英) | Journal for the study of Japanese language education practice |
巻 | 5 |
ページ | 1 - 11 |
発行年 | 2017-03 |