|
異文化コミュニケーション学部・異文化コミュニケーション研究科言語科学専攻(College of Intercultural Communication/Graduate School of Intercultural Communication [Language Science])
日本語教育実践研究(Journal for the Study of Japanese Language Education Practice)
5 (2017)


Permalink : http://doi.org/10.14992/00014822
聴覚障害を持つ日本語学習者の支援 : ある留学生の事例分析
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
AA12691425_05_03 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.14992/00014822 |
---|---|
タイトル(英) | Supports for Japanese Language Learners : A case-study on a hearing-impaired foreign student |
アイテムタイプ | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
キーワード |
聴覚障害, 支援, 日本語学習者, 発達障害 |
キーワード(英) | hearing-impaired, developmental disorder, supports, Japanese language leaners |
ページ属性 | P(論文) |
記事種別(日) |
研究論文
|
記事種別(英) |
Research Paper
|
著者名(日) |
金城 尚美
渡真利 聖子 |
著者名よみ |
キンジョウ ナオミ
トマリ セイコ |
著者名(英) |
Naomi Kinjo
Seiko Tomari |
雑誌書誌ID |
AA12691425
|
雑誌名 | 日本語教育実践研究 |
雑誌名(英) | Journal for the study of Japanese language education practice |
巻 | 5 |
ページ | 12 - 33 |
発行年 | 2017-03 |