|
異文化コミュニケーション学部・異文化コミュニケーション研究科言語科学専攻(College of Intercultural Communication/Graduate School of Intercultural Communication [Language Science])
日本語教育実践研究(Journal for the Study of Japanese Language Education Practice)
5 (2017)


Permalink : http://doi.org/10.14992/00014826
「多い」 をめぐる制約 : その構造と学習者の使用から
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
AA12691425_05_07 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.14992/00014826 |
---|---|
タイトル(英) | Condition of the Japanese Adjective "Ooi" : From the viewpoint of the structures and the use of learners |
アイテムタイプ | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
キーワード |
「多い」, 連体修飾節, 二重主語構文, 比較構文, 学習者コーパス |
キーワード(英) | "Ooi", noun-modifying clause, double subject sentence structure, comparison sentence structure, learner corpus |
ページ属性 | P(論文) |
記事種別(日) |
研究論文
|
記事種別(英) |
Research Paper
|
著者名(日) |
西内 沙恵
|
著者名よみ |
ニシウチ サエ
|
著者名(英) |
Sae Nishiuchi
|
雑誌書誌ID |
AA12691425
|
雑誌名 | 日本語教育実践研究 |
雑誌名(英) | Journal for the study of Japanese language education practice |
巻 | 5 |
ページ | 75 - 89 |
発行年 | 2017-03 |