|
異文化コミュニケーション学部・異文化コミュニケーション研究科言語科学専攻(College of Intercultural Communication/Graduate School of Intercultural Communication [Language Science])
日本語教育実践研究(Journal for the Study of Japanese Language Education Practice)
5 (2017)


Permalink : http://doi.org/10.14992/00014827
日本語教育プログラムにおける開発型評価の導入 : 評価的思考を組み込んだプログラム運営とは
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
AA12691425_05_08 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.14992/00014827 |
---|---|
タイトル(英) | Introducing Developmental Evaluation to Japanese Language Program : Program Management Embedded Evaluative Thinking |
アイテムタイプ | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
キーワード |
日本語教育, プログラム運営, 開発型評価, 評価的思考 |
キーワード(英) | Japanese language education, program management, developmental evaluation, evaluative thinking |
ページ属性 | P(論文) |
記事種別(日) |
研究論文
|
記事種別(英) |
Research Paper
|
著者名(日) |
丸山 千歌
小澤 伊久美 池田 伸子 |
著者名よみ |
マルヤマ チカ
オザワ イクミ イケダ ノブコ |
著者名(英) |
Chika Maruyama
Ikumi Ozawa Nobuko Ikeda |
雑誌書誌ID |
AA12691425
|
雑誌名 | 日本語教育実践研究 |
雑誌名(英) | Journal for the study of Japanese language education practice |
巻 | 5 |
ページ | 90 - 102 |
発行年 | 2017-03 |