|
異文化コミュニケーション学部・異文化コミュニケーション研究科言語科学専攻(College of Intercultural Communication/Graduate School of Intercultural Communication [Language Science])
日本語教育実践研究(Journal for the Study of Japanese Language Education Practice)
5 (2017)


Permalink : http://doi.org/10.14992/00014828
友人同士の日本語会話教材作成と授業実践 : 自己表現としての役割語と学習者の自己効力の変化
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
AA12691425_05_09 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.14992/00014828 |
---|---|
タイトル(英) | Designing a Casual Conversational Japanese Language Class : Role Language as Expressing Oneself and Changes in Learners' Self-Efficacy |
アイテムタイプ | 紀要論文(WEKO2) / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
キーワード |
友だちことば, セルフイメージ, 役割語, 自己効力, 教材作成 |
キーワード(英) | casual conversational Japanese, self-image, role language, self-efficacy, materials development |
ページ属性 | P(論文) |
記事種別(日) |
実践報告(調査報告)
|
記事種別(英) |
Paper on Educational Practice Research
|
著者名(日) |
酒井 彩
|
著者名よみ |
サカイ アヤ
|
著者名(英) |
Aya Sakai
|
雑誌書誌ID |
AA12691425
|
雑誌名 | 日本語教育実践研究 |
雑誌名(英) | Journal for the study of Japanese language education practice |
巻 | 5 |
ページ | 103 - 110 |
発行年 | 2017-03 |