|
Permalink : http://doi.org/10.14992/00016498
内容を重視した日本語演習3の試み : 学習者の読みに対する意識の変化を中心に
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
SB60001491_01_11 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.14992/00016498 |
---|---|
タイトル(英) | An Attempt of Content‒based Instruction in Japanese Seminar 3 : Change of Learners’ Attitudes to Reading |
アイテムタイプ | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
キーワード |
中級前半, 多読, 自信, モチベーション, 読みのストラテジー |
キーワード(英) | intermediate‒low, extensive reading, confidence, motivation, reading strategy |
著者名 |
数野 恵理
嶋原 耕一 |
雑誌名 | 日本語・日本語教育 |
雑誌名(英) | Journal of Japanese language and Japanese language teaching |
巻 | 1 |
ページ | 93 - 104 |
発行年 | 2017 |
出版者 |
立教大学日本語研究センター
|
ISSN |
21867828
|