|
Permalink : http://doi.org/10.14992/00020630
オンラインによる日本語学習支援活動を通した学びに関する質的研究 : KJ法による自由記述の分析を通して
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
SB60001491_04_06 |
![]() Creative Commons : 表示 - 非営利 - 改変禁止 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JaLC DOI | info:doi/10.14992/00020630 |
---|---|
タイトル(英) | Qualitative Analysis of Students Learning through Online Japanese Learning Support Activities : A free description analysis via KJ Method |
アイテムタイプ | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
キーワード |
オンライン活動, 日本語学習支援, 日本語教育人材, 気づきと学び, KJ法 |
著者名 |
池田 伸子
|
雑誌名 | 日本語・日本語教育 |
雑誌名(英) | Journal of Japanese language and Japanese language teaching |
巻 | 4 |
ページ | 21 - 34 |
発行年 | 2020 |
出版者 |
立教大学日本語研究センター
|
ISSN |
2186-7828
|