WEKO3
アイテム / ネガティブなEクチコミの購買意欲への影響 : 中国の消費者を対象にした実証研究 / AA12328221_13_15
AA12328221_13_15
ファイル | ライセンス |
---|---|
AA12328221_13_15.pdf (141.6 kB) sha256 688b56c0ccc64e791ae9b8724c563b2615e5b4ad7ab0746a41141c6c112f4e4e |
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0) |
公開日 | 2020-07-01 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | AA12328221_13_15.pdf | |||||
本文URL | https://rikkyo.repo.nii.ac.jp/record/20109/files/AA12328221_13_15.pdf | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 141.6 kB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|