WEKO3
アイテム / SNS普及による準拠集団影響での「共感型顕示的消費」としての海外旅行購買に関する考察 / AA11919969_17_04
AA11919969_17_04
ファイル | ライセンス |
---|---|
AA11919969_17_04.pdf (2.0 MB) sha256 b57f1a029f5cb966a930a715fb8a58f0361e897f53721713185a03ca52f087a1 |
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0) |
公開日 | 2020-01-01 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | AA11919969_17_04.pdf | |||||
本文URL | https://rikkyo.repo.nii.ac.jp/record/20398/files/AA11919969_17_04.pdf | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 2.0 MB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|